Casting dla małych dzieci do reklamy Rzeszów

29 6 sierpnia 2019

Oszczędzanie na grafice

Oszczędzanie na grafice
1 vote, 5.00 avg. rating (88% score)

Jeśli zatrudniasz grafika, możesz zaoszczędzić pieniądze polecając, by nie robił ani starannych szkiców, ani makiety i zajął się od razu przygotowaniem oryginału ogłoszenia. Jeśli nie stać cię na zapłacenie projektantowi za przygotowanie kompletnego ogłoszenia, możesz skorzystać z tańszych środków zastępczych. Jednakże oznacza to, że reklama straci trochę na jakości. Możesz zamówić u grafika staranny szkic i przekazać go do opracowania i złożenia działowi technicznemu gazety albo czasopisma, w którym zamieszczasz reklamę. Możesz polecić projektantowi, by przygotował oryginał najważniejszych elementów ogłoszenia (takich jak nagłówek, logo, zdjęcia), zaś skład tekstu zostaw działowi technicznemu publikacji. Rozwiązanie takie zdaje egzamin zwłaszcza w sytuacji, gdy przez cały rok albo cały sezon zamieszczasz podobne reklamy. Projektant może opracować „ramki”, w które będziesz wkładał rozmaite zestawy informacji o wyprzedażach oraz o sprzedawanych produktach.
Jeśli nie stać cię na zakupienie oryginalnych rysunków czy zdjęć, możesz wykorzystać standardowe ilustracje (zwane clip art). Clip art to gotowe ilustracje kupowane przez redakcje gazet oraz niektórych grafików. W Ameryce Północnej nowe zestawy clip art ukazują się co miesiąc. W Polsce mogą być dostępne w sklepach artystycznych, zaś niektóre komputerowe programy graficzne również zawierają takie ilustracje do wykorzystania prze/ nabywcę programu.

About 

Related Articles